Bio

MYM Marketing & Communicatie is in april 2005 door mij – Mark van IJzendoorn – opgericht.

Ik beschik over ruime (leidinggevende) ervaring in de disciplines algemeen management, marketing, communicatie en sales. En combineer een snelle analyse met strategisch advies en een praktische, resultaatgerichte mentaliteit. Als leidinggevende hanteer ik een coachende en motiverende stijl en ga ik uit van de eigen verantwoordelijkheid van medewerkers binnen vastgestelde kaders. Mijn persoonlijkheid: resultaatgericht, proactief, open, professioneel, respectvol, pragmatisch en optimistisch.

Daarnaast ben ik mede-oprichter en -eigenaar van start-up DentalSupport. Een bedrijf gespecialiseerd in de persoonlijke opvang en afhandeling van binnenkomend telefoonverkeer voor tandheelkundige praktijken.

Werkervaring

Na mijn studie arbeids- en organisatiepsychologie aan de Rijksuniversiteit Leiden werkte  ik een aantal jaren als organisatieadviseur. Daarna ging ik bij ISBW Opleiding & Training (op dat moment onderdeel van Wolters Kluwer) als marketeer aan de slag. Voor ISBW werkte ik een tijd in de Tsjechische Republiek. Na mijn periode bij Wolters Kluwer trad ik toe tot het managementteam van Antwoordservice Nederland, een inbound call center, waar ik verantwoordelijk was voor marketing en sales. Voordat ik met MYM Marketing & Communicatie begon, werkte ik nog ruim 3 jaar als lid van het managementteam en eindverantwoordelijke voor marketing en sales bij de internationale testuitgeverij Harcourt Test Publishers (op dat moment onderdeel van Reed Elsevier).

CV Mark van IJzendoorn
LinkedIn profiel